1. דף הבית
  2. דוכני מזון לעסקים
  3. השכרת דוכני מזון לאירוע חברה

השכרת דוכני מזון לאירוע חברה

הפקת אירוע חברה מוצלח תהיה הרבה יותר מבחירה נכונה של תפריט עשיר ומיקום נכון לאירוע, אירועי חברה תורמים למיתוג ופיתוח תדמית החברה, עליכם להשקיע ולתכנן בהתאם. תוספת של דוכני מזון לאירועי חברה הופכת את האוכל לאטרקציה, האורחים נהנים לעבור בין הדוכנים, לצפות בהתרגשות בהכנת וופל בלגי טרי או קרפ צרפתי, לשוחח עם אנשי המכירות שלכם עם גביעי גלידה אמריקאית ביד ועוד.

עם דוכני מזון לאירוע החברה אתם מצליחים לרומם את מצב הרוח וכך להגדיל את הסיכויים שלכם ליצירת רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים, לסגור עסקאות ולגייס בקלות ספקים ולקוחות חדשים.

דוכן גלידה אמריקאית

דוכני המתוקים הם הדוכנים האהובים ביותר, אנחנו מציעים דוכן גלידה אמריקאית, דוכן וופל בלגי ודוכן של קרפ צרפתי. אם אתם מעוניינים בדוכן המסוגל לספק מענה מהיר ולחלק מספר רב של מנות במהרה, דוכני גלידה אמריקאית יהיו הבחירה הנכונה. דוכן גלידה אמריקאית משתלב בכל אירוע קיץ, אורחים מבוגרים, צעירים ובוודאי גם ילדים אוהבים מאוד את הגלידה האמריקאית.
השכרת דוכני מזון לאירוע חברה

כמה דוכני מזון כדאי להציב?

את מספר דוכני המזון עליכם לקבוע בהתאם למספר האורחים ושילוב של מזנון אוכל או הגשת ארוחה. כאשר נתכנן נכון את מספר דוכני המזון נמנע מצבים של תורים ארוכים לצד הדוכנים, המתנה ארוכה או התקהלות מספר רב של אורחים באזור אחד. הידע המקצועי שלנו בתחום מבוסס על אלפי אירועים מוצלחים, חברת food-stalls  דוכני מזון מספקת דוכנים לאירועים רבים בכל חודש, נשמח לייעץ ולסייע לכם להרכיב נכון את הזמנת הדוכנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם.

היכן מציבים את הדוכנים?

חשוב מאוד לזכור כי דוכני מזון מושכים קהל, אם אתם מציבים דוכן וופל בלגי באירוע או דוכן קרפ צרפתי האורחים שלכם יתקהלו סביב הדוכנים. לכן, כדאי יהיה להציב את הדוכנים בסמוך למקום אליו תרצו למשוך את הקהל. דוכני מזון משתלבים במתחם קבלת הפנים, לצד רחבת הריקודים ובכל סוגי מתחמי האירועים. להתייעצות היכן כדאי יהיה להציב את הדוכנים צרו קשר, אנו נסביר גם על התנאים בשטח וגודל השטח הדרושים להפעלה של כל דוכן.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים