1. דף הבית
  2. דוכני מזון לאירועים
  3. השכרת דוכנים - טיפים

השכרת דוכני מזון - טיפים

הניסיון שלנו לימד אותנו מה הקהל הישראלי הכי אוהב, אנחנו יכולים היום להמליץ על השכרת דוכני מזון מתוקים לאירוע בבטחה. דוכן וופל בלגי ודוכן קרפ צרפתי זוכים להצלחה בכל אירוע.

איפה כדאי להציב את הדוכנים?

השכרת דוכני מזון מתאימה למתחם קבלת הפנים, אירועים בסגנון של יריד, פינוק מתוך לצד רחבת הריקודים. אם יש לכם דוכן הסברה או הרשמה אליו אתם רוצים להביא את האורחים כדאי להציב לצדו את דוכן הגלידה האמריקאית או דוכן וופל בלגי. השכרת דוכני מזון מתוקים תהיה תוספת מצוינת לכל אירוע, תוספת שמוסיפה למצב הרוח.

אופציה בריאה

דוכן יוגורט בר יתאים כאופציה בריאה של השכרת דוכני מזון לאירוע שלכם, את היוגורט נוכל להגיש עם פירות או ממתקים. הדוכן מתאים לאירועי חברה, אירועים עסקיים ומשפחתיים וגם לימי הולדת. מתאים יחד או במקום דוכן גלידה אמריקאית באירועי קיץ.

כמה מנות לתכנן לכל אורח?

אנו מצטיידים בחומרי הגלם הדרושים להכנת המנות בהתאם למספר האורחים המתוכנן לאירוע, נחשב את הכמויות על פי מנה אחת לכל אורח יהיו אורחים שיעדיפו שלא לקחת מנה בדוכן ויהיו אורחים שירצו כמה מנות. אם אתם מתכננים להציב את הדוכנים במהלך קבלת הפנים לתקופה קצובה בלבד תוכלו לתכנן את הכמות לפי מנה אחת לכל אורח, אם יהיו אלו דוכני מזון המוצבים במתחם במהלך האירוע כולו כדאי להגדיל את הכמויות, יהיו אורחים שירצו כמה מנות.

אם אתם מעוניינים להקציב מנה אחת לכל אורח תוכלו לחלק לאורחים שוברים ואנו נספק את המנה לכל אורח בהצגת שובר זכאות בלבד.

דוכני מזון

דוכני מזון יוגורט

מי מפעיל את הדוכנים?

צוות עובדים אדיב, נחמד, מקצועי ומנוסה מטעם חברת food-stalls דוכני מזון המובילה בתחומה. הפעלת הדוכנים דורשת ניסיון, העובדים שלנו יצליחו לספק מנות מהירות וטעימות לאורחים שלכם תוך הגשה עם חיוך ועוד תוספת של שוקולד או סוכריות לפי בקשה.

מה כולל השירות?

חברת food-stalls דוכני מזון מספקת לכם את דוכני המזון לאירוע עם הובלה ואיסוף של הדוכנים בתחילת האירוע ובסופו. השירות כולל גם צוות עובדים מנוסה המכיר היטב את הפעילות בדוכן ומסוגל לתת שירות מהיר ואדיב לאורחים שלכם. אנחנו מספקים גם את כל המצרכים הדרושים להפעלת הדוכן והכנת המנות.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים