1. דף הבית
  2. דוכני מזון לעסקים קטנים

דוכני מזון לעסקים קטנים – איזה תפריט מתאים לאירוע עסקי?

כעסק קטן אתם מנהלים תקציב מוגבל, אין לכם את המשאבים הכספיים של התאגידים וחברות הענק. בבואכם להפיק אירוע עסקי תרצו בכל זאת להציע אירוח נדיב למיתוג עסקי ולחיזוק התדמית. איך עושים זאת? אתם בסך הכול צריכים אוכל טוב לאירוע במחיר שווה לכל כיס. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת פוד סטולס עם דוכני מזון לעסקים קטנים.

אלו דוכני מזון מתאימים לאירוע שלכם?

את תפריט האוכל לאירוע תקבעו בהתאם לאופי האירוע, מספר המשתתפים, שעת האירוע והתקציב העומד לרשותכם. בהתאם לאופי האירוע ושעת האירוע תוכלו לשער האם האורחים שלכם מצפים לקבל ארוחה חמה מלאה. אם מדובר באירוע עסקי המיועד לאירוח עובדי החברה בתום יום עבודה ארוך הם מצפים מכם לספק ארוחה מלאה. אם מדובר באירוע עסקי לגיוס לקוחות חדשים או השקה, תוכלו להסתפק בהצבת דוכני מזון לעסקים ובמזנון עם כיבוד קל.

כמה דוכני מזון כדאי להזמין?

את מספר הדוכנים הדרושים לאירוע שלכם תקבעו בהתאם לכמות האורחים הצפויים להשתתף באירוע וכמות המנות הדרושה לכם. בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ולהתייעץ. הניסיון שלנו יכוון אתכם אל השאלות הנכונות ואל הבחירה הנכונה.

דוכני מזון ליום גיבוש

האווירה הדרושה לנו ביום גיבוש היא אווירה חיובית שמחה. תוספת של דוכני מזון לעסקים תצליח לרומם את מצב הרוח. קשה יהיה שלא לחייך ולהתלהב כמו ילדים אל מול דוכן גלידה אמריקאית, דוכן וופל בלגי או דוכן קרפ צרפתי. אם דרושים לכם דוכני מזון שמספקים ארוחה של ממש בשטח, חברת פוד סטולס תגיע אליכם עם דוכני המבורגר ונקניקיה.

איזה תפריט מתאים לאירוע?

הרכב התפריט וסגנון ההגשה חשובים מאוד להצלחה הקולינרית של האירוע. עליכם להקפיד על תכנון נכון בכדי להבטיח שיהיה מספיק אוכל לכולם ותהיה גישה נוחה אל האוכל. אם חסר אוכל או ישנה גישה לא נוחה הדבר בא לידי ביטוי באי סדר, אווירה לא נעימה במתחם האירוע וחוסר שביעות רצון של האורחים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שבאירוע שלכם לא יחסר זה הזמן להוסיף דוכני מזון לעסקים אל מתחם האירוע. דוכנים מתוקים ודוכנים בשריים של חברת פוד סטולס ישדרגו כל אירוע, ישפרו את התדמית העסקית שלכם  וישמחו את האורחים.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים