1. דף הבית
  2. דוכני מזון לעסקים
  3. דוכנים לאירועי חברה

דוכני מזון לאירועי חברה

דוכני מזון לאירועי חברה – למכור יותר ובקלות!

דוכני מזון לאירועי חברה הם הדרך הברורה לליבו של הלקוח שלכם, כשאתם רוצים למכור ללקוח, השלב הראשון הוא למשוך אותו אליכם, לסקרן אותו, אחרי שכבר משכתם אותו אליכם, גרמתם לו לחוש חיבה אליכם, עכשיו כל שנותר לכם הוא לסמוך על המוצר או השירות שאתם מציעים, שהלקוחות יתעניינו בו ואתם כבר בשלב המכירה הסופי.

5 טיפים  - איך יודעים להזמין דוכני מזון לאירועי חברה?

  1. עיצוב – לפני שהאוכל טעים, ההגשה כמובן היא החשובה מכל, כשאתם מפיקים אירוע, המטרה שלכם היא למשוך את הלקוחות אליכם, לגרות אותם ולסקרן אותם על מנת שיראו את העמדה שלכם מרחוק ויתקרבו בסקרנות וברצון רב לראות וליהנות ממטעמי המקום. כך תמשכו באופן יחסי הרבה יותר אנשים "אקראיים" מאשר לו הייתם שמים רק עמדה עניינית ותו לא.
  2. חשבו על מטרת הדוכן. ישנם כמה סוגי דוכנים, ישנו דוכן בו מי שמקבל את המזון לוקח והולך דוכן זה צריך להגיש מזון לקחת ואתם צריכים להקים דוכן כזה שהמסר מתקבל ברגע וללקוחות שלכם יש מה לעשות אתו בהמשך כמו לדוגמא, דוכן לקד"מ של דאודורנט, אנחנו מעוניינים שהלקוח יגיע, יחווה יוקרה, יתנסה מהריח בקצרה וילך לדרכו. לעומת דוכן בו מזמינים אנשים לפגישה ושיחת מכירות, אז יש להגיש דברים שיגרמו להם להמתין ולשהות כמו קפה או הכנת סנדוויץ' וכדומה.
  3. מיקום – בחרו מיקום אטרקטיבי, מיקום טוב זה כבר חמישים אחוז מהעבודה, במידה ואתם לא מצליחים למצוא מיקום מושך שימו שילוט גבוה או עם צבעים נועזים, השתמשו בסלוגנים שיווקיים גדולים על מנת לגרום לבאי האירוע להבחין באותם דוכני מזון לאירועי חברה שהזמנתם במיוחד.
  4. אל תשכחו, בסוף המזון צריך להיות טעים.... כל פרט במיתוג שלכם חשוב, בפרט כשמדובר על אירוע חברה הנועד לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר ולתת רושם חיובי ללקוחות. דוכני מזון לאירועי חברה חייבים להיות טעימים, בחרו מזון שרוב האנשים בגילאים, במעמד ובמגדר יאהבו.

אל תהססו, צרו קשר עכשיו, אנחנו מחכים לכם, לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

דוכני מזון לאירועי חברה

צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים