1. דף הבית
  2. דוכנים לעסקים - טיפים

דוכני מזון לאירועים עסקיים - כל הטיפים לאירוע מוצלח

אירוע עסקי הוא אירוע עם כללים משלו. עלינו להקפיד על בחירה נכונה של כל פרטי האירוע עם דגש על תפריט האוכל. בבואנו להרכיב תפריט לאירוע עסקי עלינו להקפיד על איכות, גיוון, אכילה נוחה במהלך תזוזה והתאמה של המגוון בתפריט לקהל. כאן תוכלו לקבל טיפים שימושיים לבחירה נכונה וגם המלצה על דוכני מזון לאירועים עסקיים של חברת פוד סטולס.

איך לבחור ספקי קייטרינג לאירוע עסקי?

העושר הקולינרי בישראל בא לידי ביטוי בהרבה מאוד אפשרויות לבחירה. תוכלו למצוא קייטרינג לאירועים מכל הסוגים, חיפוש מהיר אונליין יגלה לכם מאות ספקים בכל אזור. בעבור אירועים עסקיים תוכלו לקבל תפריט עסקי עם מנות איכותיות, שיטת הגשה מתאימה (מנות שמתאימות להגשה תוך כדי הליכה ושיחה) וטווחי מחירים משתנים.

הבחירה הנכונה – מנות שאפשר לאכול בהליכה

אירוע עסקי הוא בראש ובראשונה אירוע חברתי בו נרצה לעודד אינטראקציה בין האורחים. בכדי לעשות זאת עלינו לבחור מנות אוכל ניידות. אלו הן מנות אותן האורחים יוכלו לקבל בדוכנים תוך הכנה קצרה ולשוטט עמן תוך כדי הליכה. חברת פוד סטולס מכירה היטב את הצרכים והציפיות של מפיקי האירועים העסקיים, החברה יודעת להציע לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

דוכני מזון לאירועים עסקיים של חברת פוד סטולס מבטיחים לכם אוכל טוב, הגשה נוחה, טעמים טובים ועידוד אינטראקציה בין האורחים. הדוכנים של פוד סטולס הופכים לשיחת היום באירוע ומרכזים את הקהל סביבם. אף אחד לא ירצה לפספס דוכן וופל בלגי או דוכן קרפ צרפתי ויוגורט בר.

יחד עם הדוכנים שלנו תוכלו לשלב באירוע דוכנים המגישים כוסות יין או קפה יחד עם מנות קטנות אותן אפשר יהיה להחזיק ביד ולאכול תוך כדי שיחה. מנות מוקפדות, טעימות, אלגנטיות ומפתיעות הן הבחירה הנכונה בעבור אירועים עסקיים. הצבת דוכנים מעודדת תנועה של האורחים במתחם האירוע וכך משרתת את המטרה שלכם.

בוחרים תפריט על פי שעת האירוע

דוכני מזון בשריים יהיו שדרוג לאירוע אך פחות יתאימו לאירועים בשעות הבוקר המוקדמות. דוכני מזון לאירועים עסקיים המגישים קינוחים פחות מתאימים כמנות עיקריות בשעת צהריים בה האורחים שלכם מצפים לקבל אחורה חמה ומזינה. התאמה נכונה בין התפריט לבין שעת האירוע חיונית להצלחת האירוע.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים