1. דף הבית
  2. דוכני מזון חלביים

דוכני מזון חלביים לאירועים בשעות הבוקר

הבחירה בתפריט חלבי לאירוע מביאה עמה יתרונות רבים. בשנים האחרונות הפך התפריט החלבי למבוקש. היום נוכל לפגוש את התפריט החלבי באירועים בכל שעות היום וגם בחתונות. לאור הביקוש הרב לתפריט חלבי באירועים גם אנחנו בחברת פוד סטולס מציעים דוכני מזון חלביים לאירועים.

יתרונות של קייטרינג חלבי באים לידי ביטוי בצבעים רבים בעיצוב השולחן. התפריט החלבי מביא עמו שפע של ירקות טריים, חגיגת צבעים של ירק, גבינות, מאפים, פירות וגם קינוחים. מומחים בתחום התזונה ממליצים על התפריט החלבי כבעל ערכים תזונתיים טובים ובו זמנית גם משביע וטעים. תחושת הכבדות והעייפות שמופיעה אחרי ארוחה בשרית כבדה אינה מופיעה אחרי ארוחה חלבית קלילה.

תפריט אחד שמתאים לכולם

ההחלטה לבחור תפריט חלבי לאירוע שלכם תבטיח התאמה של האוכל גם לקהל צמחוני, גם למבוגרים, ילדים, נשים, שומרי משקל ועוד. עם תפריט צמחוני יוכל כל אחד למצוא לעצמו אוכל שהוא אוהב. הקייטרינג החלבי נוח יותר גם בתחום הכשרות. עם תפריט חלבי תוכלו לשלב קינוחים חלביים נהדרים עם שוקולד, קרמים, קצפת, גלידה.

הבחירה הנכונה לאירוע עסקי

קייטרינג חלבי יהיה ברוב המקרים מבוסס הגשה עצמית מתוך מזנון עמוס בכל טוב. מגשי אירוח ודוכנים יכילו את המנות בעוד האורחים מסתובבים ביניהם ונהנים מהאוכל. בעבור אירוע עסקי אתם זקוקים לאוכל קל וטעים שניתן יהיה לאכול במהלך הליכה ושיחה. הבחירה בקייטרינג חלבי משרתת את טובת האירוע, טובת העסק וטובת האורחים.

אלו דוכני מזון חלביים מתאימים לאירוע שלכם?

בכל אירוע נרצה לבחור נכון דוכנים בהתאם לאופי האירוע והמאפיינים של המתחם. אם התפריט שלכם הוא תפריט חלבי חברת פוד סטולס תשמח להציע לכם דוכני מזון חלביים המגישות קינוחים בהכנה במקום אל מול האורחים. הדוכנים הם דוכן וופל בלגי, דוכן קרפ צרפתי, דוכן גלידה אמריקאית ודוכן יוגורט בר. כל הדוכנים מגיעים אליכם מוכנים להפעלה עם כל המצרכים, הציוד הדרוש וצוות מקצועי. דוכני המזון יהפכו לאטרקציה בכל אירוע, הם משדרגים את האירוע והופכים את האוכל לחוויה מהנה. הרבה מאוד קשרים עסקיים חדשים התחילו לצד דוכני המזון שלנו. הרבה מאוד עסקאות נסגרו ליד דוכן הקרפ הצרפתי שלנו.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים