1. דף הבית
  2. סוגי דוכני מזון
  3. דוכנים בשריים

דוכני מזון בשריים - לאירוע עם אורחים שבעים

אם בעבר הייתה הבחירה בתפריט בשרי אוטומטית היום כבר ישנן אופציות לתפריטי דגים, תפריטים צמחוניים ותפריטים חלביים. על אף המנות הטובות בתפריטים ללא בשר ההמלצה שלנו היא על תפריט בשרי לאירוע בתוספת של דוכני מזון בשריים של חברת פוד סטולס.

הקהל הישראלי ברובו עדיין מצפה לקבל מנות בשריות באירועים. תפריט בשרי מביא עמו יתרון תזונתי. יש במנות בשריות רכיבים תזונתיים חשובים לגוף האדם (חלבון, אבץ, ברזל, ויטמינים). לצד מנות הבשר נהוג להגיש סלטים, לחמים, מנות ראשונות, תוספות חמות וקינוחי פרווה טובים. הבחירה בתפריט בשרי לאירוע מביאה עמה ניחוחות נהדרים במתחם האירוע כולו, אפשרות לטכניקות בישול של צלייה וקשת רחבה של טעמים.

אוכל שכולם אוהבים

דוכני מזון בשריים של המבורגר או נקניקיה יהיו תוספת טעימה לכל אירוע. הדוכנים של חברת פוד סטולס יספקו לכם טעמים טובים בכל ביס. קייטרינג בשרי מתאים לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים. הבחירה הנכונה תהיה בספק קייטרינג בשרי מנוסה ואיכותי, חברה עם המלצות ותפריט שמתאים לאירוע שלכם.

מה הופך את דוכני המזון שלנו איכותיים?

  1. חומרי גלם איכותיים.
  2. טעמים טובים שכולם אוהבים.
  3. עיצוב מזמין.
  4. רמה גבוהה של תחזוקה וניקיון.
  5. שירות אדיב.

אם יש לכם אירוע קרוב כדאי להשקיע מחשבה בהרכבת התפריט. עם תפריט בשרי אתם מקבלים כמה נקודות זכות נוספות אצל רוב האורחים. את האוכל המתאים לכל אירוע נבחר בהתאם לאופי האירוע. קיימות היום הרבה מאוד אפשרויות להגשת אוכל לאירועים, עליכם לבחור את המתאימה לכם ביותר. אתם אלו שמחליטים האם לבחור בהגשה אישית לשולחנות או מזנון חופשי, תפריט בשרי או חלבי, מספר מנות, כשרות, מנות מוכרות או מנות גורמה מיוחדות. את כל ההחלטות האלו תקבלו בהתאם לאופי הקהל ואופי האירוע.

מה כולם אוהבים לאכול?

ישנן כמה מנות פופולריות שכולם מאוד אוהבים. שילוב של דוכני מזון בשריים לאירוע יבטיח לכם שאף אחד לא יישאר רעב. את הדוכנים תוכלו להציב במתחם קבלת הפנים או יחד עם ארוחת הערב. כך במקרה בו חלק מהאורחים לא ימצא לעצמו מנה מתאימה בתפריט הקייטרינג הוא יוכל לגשת אל הדוכן ולקבל המבורגר או נקניקיה.
דוכני מזון בשריים המבורגר
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים