1. דף הבית
  2. דוכנים לאירועים משפחתיים

דוכני מזון לאירועים משפחתיים - כל מה שחשוב לדעת

האוכל באירועים משפחתיים משמעותי להצלחת האירוע. רוב האורחים מגיעים אל האירוע בכדי ליהנות מארוחה טובה, כאשר האוכל טוב והם שבעים הם יגדירו את האירוע כאירוע מוצלח. את התפריט תבחרו על פי שיקולים של עלויות, אופי האירוע, שעת האירוע, אופי הקהל והעדפה אישית שלכם. אנחנו כאן בכדי להציע לכם דוכנים לאירועים לשדרוג האירוע ושיפור מצב הרוח, על הדרך נספק גם טיפים שימושיים לבחירה נכונה של תפריט האירוע.

התאמה בין התפריט לבין שעת האירוע

אוהבים מאוד בשר? אתם אולי מסוגלים לפתוח את היום בשעה שמונה בבוקר עם גריל בשרים, אך רוב האנשים לא ירצו לעשות זאת. הסדר הנכון יהיה ארוחה חלבית לארוחת בוקר, ארוחה בשרית חמה לארוחת צהריים, ארוחה חמה בשרית/חלבית לארוחת ערב. תפריטי קינוחים יוכלו להשתלב בכל אחת מהארוחות.

תכנון התפריט תוך חשיבה יצירתית

אירועים משפחתיים הפכו לדבר שבשגרה. בעונת האירועים כמעט כולם מבקרים בכמה אירועים לפחות. חשיבה יצירתית תסייע לכם להפוך את האירוח שלכם מיוחד ובלתי נשכח. קצת יוזמה תוביל אתכם לתפריט עם מנות מיוחדות שלא טעמתם באירועים אחרים. גם מנות קלאסיות כמו צלי בקר או סטייק אפשר יהיה להגיש בצורה יצירתית וטעימה יותר.

תוספת של דוכנים לאירועים בהם מוגשות מנות קרפ צרפתי, וופל בלגי, גלידות, המבורגרים ונקניקיות תשדרג כל אירוע. אם אתם מחפשים פתרון אוכל שיהיה גם אטרקציה לילדים ובני נוער, דוכני אוכל הם הפתרון המתאים ביותר. הדוכנים של חברת פוד סטולס מתאימים לאירועים משפחתיים פשוטים, אירועים לילדים ובני נוער, אירועים יוקרתיים.

הקפדה על הגשה אסתטית מזמינה

לאחר שהשקעתם לא מעט בטעמים טובים זה הזמן להשקיע גם בעיצוב המנות. בכל הדוכנים שלנו אנחנו מקפידים על ניקיון, עיצוב אסתטי והגשת מנות טעימות ונעימות לעין. צוות הדוכן מכין את המנות אל מול האורחים על פי בקשה אישית. תוספת של דוכנים לאירועים מביאה עמה טעמים טובים, אווירה טובה, ניחוחות נהדרים, עיצוב. דוכנים לאירועים משתלבים נהדר בכל סוגי האירועים במתחם קבלת הפנים, לצד רחבת הריקודים, בתום ארוחת הערב ועוד. להזמנת דוכנים לאירועים וקבלת פרטים נוספים צרו קשר.

צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים