1. דף הבית
  2. דוכני מזון לאירועים
  3. איך משכירים דוכני מזון

איך משכירים דוכני מזון

רוצים ליצר אירוע מושלם וייחודי? מוותרים על העשייה העצמאית ומשאירים אותה למקצוענים בתחום? צודקים, אם יש לכם אירוע, בת מצווה, חתונה או אפילו מסיבת יום הולדת, באמצעות בחירה של דוכני מזון ייעודיים, תוכלו לסמן את האירוע שלכם כאירוע מוצלח במיוחד.

מה אתם מציבים בעמדת הפתיחה?

רוצים להרשים את הלקוחות שלכם? חוששים שאולי הם יגיעו אל דוכני מזון בסוף האירוח? כדי להשאיר לכם טעם טוב וזיכרון בלתי נשכח, הציבו דוכני מזון של Food Stalls במתחם קבלת הפנים.

מה זה אומר?

אם בחרתם להשכיר דוכני מזון דעו שהם מתאימים לרוב למתחם קבלת הפנים או אפילו פינוק באמצע רחבת הריקודים. לעומת זאת, אם יש לכם אירוע הסברה גדול, אל תפספסו את הלקוחות החדשים והציבו לידם דוכני מזון שקשורים בגלידות, וופל בלגי ועוד הפתעות קרות וטעימות.

איך תדעו כמה מנות אתם צריכים?

לפני שאתם מציבים דוכני מזון באירוע שלכם, וודאו מי מהאורחים עומד להגיע ומי הולך לוותר על התענוג. כאמור, בהתאם לכמות האורחים והרשימה הברורה, יוכנו מנות מותאמות על פי חומרי גלם הנדרשים להכנת המנות. חשוב לציין כי אם לא תדעו את כמות האורחים, לא תוכלו לתכנן את האירוע בפועל. אחרי הכול, אתם לא באמת יודעים מי יבחר להגיע לדוכן ולקחת כמה מנות בו זמנית ומאידך, מי יוותר ויחכה למנה העיקרית. כאשר אתם יודעים את כמות האורחים ואת תכנון האירוע, אתם יכולים לחסוך לא מעט ועדיין להשיג דוכני מזון עשירים ומגוונים.

זקוקים למשהו שיקפיץ את האירוע שלכם? מעוניינים להקציב מנות אישיות לקהל הלקוחות ולעשות זאת בצורה מחושבת וקפדנית? מוזמנים לבקר באתר הבית של  Food Stalls ולבחור בעצמכם דוכני מזון ייעודים לכל אירוע ולכל מטרה.
צור קשר
התקשר עכשיו
 050-7415530
logo בניית אתרים